Tangan yang sejuk

 Tangan aku menggigil waktu aku tengah typing entry ni. Entah kenapa tersa sejuk semacam, mungkin faktor aircond kat bilik ni atau faktor aku masih terkejut terserempak dengan sv aku tadi masa keluar dari toilet. Hmmm peringatan untuk diri sendiri lepas ni, hati-hati keluar toilet kang terserempak dengan sv sendiri nayaa je banyak pulak persoalan dia silap-silap tambah kerja macam yang baru je berlaku sesaat dua tadi. hmmmm


Dah hampir dua bulan aku kembali belajar (sambil kerja) kat fakulti ni lepas PKP haritu dan Alhamdulillah aku boleh kata aku lebih efisyen dari sebelum ni. Mungkin faktor aku dah di penghujung semester 4 dan faktor terlalu banyak masa aku bazirkan waktu pkp tempoh hari. Apa yang buat sepanjang pkp hanyalah melepet dan pencapaian terbaik aku hanyalah aku berjaya hantar draft pertama academic paper kat sv aku. Tiga bulan tu banyak melepet. Teruk.

Nope, itu bukan teruk itu hanyalah satu fasa kehidupan.


Comments

Popular posts from this blog

#TipsHidup : Medical Checkup di Klinik Kesihatan Seri Kembangan

Bagaimana Spongebob menangis?

Aku tak pasti