Insomnia

0255 am

Dah nak pukul 3 pagi tapi aku boleh on laptop pastu tulis entry kat blog, hello babe what are you trying to do?

dan sambil tu aku makan epal sebijik, paling tak boleh blah adalah aku boleh pi kupas kulit dia then baru makan. Freaaaking amazing untuk aku gigih gila buat camtu sebab seketul haja is soo malas. naaaaah today aku rajin.

tajuk entry ni pon dah describe apa yang berlaku kat aku sekarang pon. and yaahh aku main tulis jah apa aku nak tulis. apa yang come into my mind right now goes into this entry I guess. Well gais, dah dua tiga hari jugaklah aku takleh tido malam, idk why. adakah sebab aku banyak tido siang but neeeyhhh aku takda pon tido siang teruk nau. aku stress agaknya, kan orang stress simptom dia either excessive sleep or insomnia (takleh tido malam). 

okay berikan ruang untuk aku gelak sikit bab stress tu. Hahahahahahahahhaaha

Wanna know why aku gelak? sebab aku tak rasa aku stress, based on scrrening mental health online test yang KKM keluarkan tu, aku punya stress level ZERO, yaaa kosong gais. aku takda stress langsung. 

Hahahhahahahahaha (gelak sikit lagi)

Maybe sebab haritu punya stress sekejap sampai menangis tu dah lepas kot, lepas dah settle that kind punya feeling terus helok hang, bahagia balik tak sudah weh. 

Berbalik pada isu insomnia aku, aku start camni haritu new year, sebab aku nak stay up study untuk final then papppp effect dia setiap malam terus jadi stay up tanpa dipaksa. Okay then apa aku buat bila aku takleh tido camtu even though dah melepet atas katil? Aku renung siling yang gelap tak nampak apa. aku mengelamun. aku do nothing. aku tak pikir apa. aku just biarkan kepala hotak aku menerawang ke mana-mana dia nak pi then aku sedar balik still tak tido.

Okay aku main phone pulak tapi, k tapi dia bagi panjang sikit. Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapi kan aku scroll twitter sikit pastu tukar instagram, usha instagram explore jap then bukak safari. Here we goes, bukak kissasian (lubuk kdrama) scroll then bukak fmovies (lubuk english movie/drama series) scrooooolllll then takda apa menarik. Next one is youtube, tutup safari bukak youtube but heyyy entah video hape aku tengok, EVERYTHING beb on youtube.

the tak-boleh-tido-mode did not even help me to finish good doctor punya drama series pon weyhhh because everything looks soo boring u know. sigh

eventually i will fall asleep but i dont know when and how. apa yang aku sedar bila feeling ngantuk tu kick off, aku cecepat get a good position (peluk my papa toby) and closed my eyes, bammmm aku sedar dah subuh.

insomnia is soooo bad, I HATE IT SOO MUCH !

0320 am

Comments

Popular posts from this blog

#TipsHidup : Medical Checkup di Klinik Kesihatan Seri Kembangan

Bagaimana Spongebob menangis?

Aku tak pasti