kisah ke'kecah'an

ppuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *tiup habuk

assalamualaikum wbt.

0158 am 15012014

rindu rasa nak humban cerita dalam belog kecah-kecah ni . selalu niat ada nak type entry baru tapi mesti ada benda yang datang halang . emmmmm contoh macam youtube . ngehehheheheheee

alhamdulillah entry pertama untuk tahun 2014 . mungkin boleh buat azam baru selalu update entry baru kot . inshaallah lahh . pembuka tahun kali ni tak terasa sangat mungkin sebab tengah busy dengan final exam sem3 dan sangat sangat lah feelingless untuk pergi mana-mana tempat untuk celebrate new year . ecceeeh sangat sebab bulan januari dah nak setengah bulan dah cik haja oiii . hagagagaga . *weird kan cara aku pronounce bunyi gelak . itu habit baru aku perasan .

setakat ni dah lepas 5 paper dan berbaki lagi 2 paper - analytical chemistry dengan philosophy of science . dan dalam 5 paper yang dah lepas tu rasa macam tahpape pon ada jugak . lagi-lagi subjek object programming kemain aku tetiba jadi programmer tak bertauliah dalam exam hall time tu . hebat tak hebat aku bole reka coding sendiri . pehhh sangat *bangga*

kali ni punya exam rasa lama gila . start 31hb sampai 16hb . setengah bulan untuk exam 7 paper . penat lah jugak tapi alhamdulillah syukur bila Allah temukan kita dengan sahabat yang sangat sangat banyak membantu  yang super super hebat dalam teman untuk harung susah exam ni sama-sama . jadi kesusahan itu diselangi dengan keseronokan dan ke'kecahan *word baru discover


kami suka ber'kecah



semalam 14 JANUARI 2014 / 12 RABIU'L AWAL anak buah yang kelima selamat jejak dunia . alhamdulillah baby boy . baby lahir tak cukup bulan . baru 27 minggu 6 hari . doc cakap baby sangat snagat pre mature . mohon doa semua doakan baby terus sihat . hoping the best untuk baby . yeahh go baby go ! keep alive !fighting ! achik haja sayang baby !

abdullah dapat geng baru



next cerita tadi geng #syehFazaszfan usim pegi makan steamboat kat bangi , ngeeeeeeeeeeee . hari tu ingat main-main acah acah dengan zakwan rupenye beliau serius maka tadi pegi makan steamboat sampai pengsan . the best part is even family #sf kecah-kecah ni macam ngengong je tapi bonding tu macam kuat . ala-ala macam kita buddys takkan terpisah . dan sekarang feeling rindu zaman sekolah kat simpang lima macam membuak-buak . hahahahaha lamanya tinggalkan sekolah . annndd btw this year aku dah masuk 21st y/o .


geng #sf kat usim *time tamhidi




lagi satu best news nak story , the youngest sister in the family dah masuk sekolah asrama . well adik aku dah besar nampaknya . dan dia sekolah hebat dan bakal jadi lebih hebat dari aku . inshaallah bakal hafizah .

*aku je yang kurang ke'hafizahan







banyak jenis story aku entry ni . ngeeee
that's the end . kbai next time entry baru :)






Comments

Popular posts from this blog

#TipsHidup : Medical Checkup di Klinik Kesihatan Seri Kembangan

Bagaimana Spongebob menangis?

Aku tak pasti