new pet

assalamualaikum ...

aku rindu lah dekat belog . konon lah padahal berabuk pemalas nak update ye jaa ..

senyum :) heeeeeee

kenapa tjuk entry aku kali ni new pet???????

kenapaaa yaa?? hahaha kalau korang baca guna nada mcm ak bunyikan sangat menarik .

haha naseblah belog ni kena baca bukan kena dengar .

berbalik pada tajuk entry kali ni adalah kerana aku memang ada new pet .

woww ajahebat bole bela pet dekat dlm kolej . haha

memang aja penipu tapi aja lah bukan aku.

aku ada binatang nama bulu-bulu

 
NAMA : BULU BULU
UMUR : 1 HARI
TEMPAT LAHIR : i-City SHAH ALAM
TEMPAT TIDUR : SEBELAH AKU :)

 TING TING TING menarik kan new pet aku .
( japp , asal ada ting ting atas tu??? arghhhh pengaruh SHAK ! )

okehh , bai assalamualaikum .

*next time aku update lagi ye kalau rajin

inshaallah next aku story aku masuk degree . well aku kan dah besar




Comments

Popular posts from this blog

#TipsHidup : Medical Checkup di Klinik Kesihatan Seri Kembangan

Bagaimana Spongebob menangis?

Aku tak pasti