kena marah lagi

assalamualaikum .

sedih kan bila kena marah , sedih sangat . rasa diri ni jahat tak berguna lagi .

apa rasa dan respon kita kalau kena marah ?

kalau aku .... hmmmmmmm .... ak blur , maksud aku muka ak blur .

dalam hati menangis , dalam otak memikir tindakan yang buat orang marah kat ak .

ak tak suka kena marah , ak jadi takut . takut diri ni nampak jahat di mata mereka yang marah kat ak . serius ak takut jadi jahat .

sampai sekkarang ak fikir , ak ni jahat sangat ke?? ak ni nakal sangat ke??

aku tak kesah kalau orang bencikan , tapi kalau diorang bencikan aku sbb ak jahat ak kesah .

ak taknak jadi jahat , nakal sikit2 takpelah kan , barulah LIFE ~ hehehe

tapi beliau kata aku ni banyak cakap kosong merepek membangga diri berlebih-lebihan .

ak main2 je , ak bukan serius . ak selalu kata ak cantik tapi percayalah kecantikan tu bukan ak yang hakimi jadi kalau ak jadi hakim mestilah ak kata ak cantik , lagipon ak ni kurang keyakinan diri , apa salahnya ak naikkn sikit confident level ak dgn puji diri sendiri kan . hahhaha

hmmmmmmmm nmpaknyee ak kena diam , tak elok banyak cakap .

biarlah orang kenal aku sebagai pendiam . mungkin lebih baik kan .

( hati tengah terasa kecewa menangis mmglah ayat ak camni ) hihihi

ak dah tak boleh main lagi , ak kan dah besaar . sedihnyeeee

Comments

shakirah said…
lain org lain cara jalani hidup, i've never even dreamt that anone would see that side of you as a bad thing.persoanally, i think it's just YOU. be strong hajar !
Fath~ said…
be strong beb... kadang2 kena marah tu perlu.. baru boley jentik sikit hati ni..tapi kalo kene marah selalu tu mmg sebel jugak lah... heehe

Popular posts from this blog

#TipsHidup : Medical Checkup di Klinik Kesihatan Seri Kembangan

Bagaimana Spongebob menangis?

Aku tak pasti