dua semester aku harung .

assalamualaikum .

aku nak buat entry psl dua semester yg hebat di usim ~

sape nk bace , silakan


ya ALLAH , asal susah sgt nk tulis ni . arghhh mlsnyeee . haha

kesiannyee belog ak ni . HAJAR !!! tulis lahhh .

* jap , carik semangat *


01 june 2011
- aku daftar msuk USIM

officially saya jadi tamhidian usim , yeah saya suke walaupun mulenye mcm klaka sbb ramai tak tau kewujudan usim , yeah . ianya masih baru kawan2 . baru lah jugak ye

suprisingly , aku dpt serumah dgn yanie . seriously , mmg ak xbole nak pisah ngn yanie ke haa??
well , ak sekola sme ngn yanie sejak tadika , sejak umur 6 tahun !

we have been together for a very loooooongg time beb .

- saya suka je .'

dan juga housemate yg gorgeous ! syirahdebab , anis , add , alia , sya *yg hebat gi blaja kt egypt*

06 june 2011
- first day saya masuk lecture . well , for the very first time aku tak smbut birthday kat umah.
tapi , rumate saya yg cantikk tu dah wish saya kat lecture hall . hihihihi sukaaa laa

takdir menentukan sekali lagi aku dpt satu kelas dgn yanie , lecture dan tutorial .

TAKDIR . TAKDIR . TAKDIR . aku sukaa laa

aku masuk kelas * kuliah sc tech 2 * tutorial sc tech 8

btw aku course TAMHIDI SCIENCE AND TECHNOLOGY .

secara tiba2 dan tidak disangka - aku jadi assistant class
saya okey . no problem . sgt best . saya sukaaa lg

rasanye semester satu ni , aku byk main lahh , tah lah mcm ngade2 mls nak blaja . uissshh TERUK kan . mmg pon . that's why laahh result pon setakat cukup buat aku senyum seadanye , tak bole senyum sampai telinga mcm ......

* tetibe ak lupe kenangan sem1 . dah laaa kan

masuk SEM2 . lupe tarikh laa

rase mcm oke je sem2 ni . lps dah dpt result sem 1 , bru la sedar kan yg aku ni tak lah genius mne , hahha . hakikat okeh

so , dah sedar blaja lah betul2 .

the thing is , sem2 aku rapat dgn ily , bidd and of course lahh yanie . haddooii asek ngn yanie jee . hahaha

yanie , aku syg ko tw . bile ko tkde rse mcm ak hilang npon , well ak kn slalu pnjm npon ko . hhehehe *jgn mara :p

yeahh , suka laa rapat dgn mereka . seronok , baru dpt menikmati life di USIM yg havoc nih .
mesti lah , enjoy tw mkn kocok di kafe FSU ptg2 pastu dpt bas balik kolej plg last .

saya menikmati saat itu !

blaja dan blaja di sem2 sgt menyeronokkan lah kan . english class is the best !

miss afzan ! i'm enjoying every second in ur class ~

dan , ketika sem2 ni lah ak baru discover bahawa ak sememangnye sgt minat dgn subjek kimia .
serius ak jatuh cinta dgn kimia , ak pon tak tahu bila dan bagaimana . suka sgt ! teramat !

mcm2 perkara terjadi di sem2 ni , pahit manis kelat tawar masin masam . semua cukup !

ziarah rumah lecturer , travelog kts2 yg gorgeous ! , dinner tamhidi yg havoc and everything .

seriously , i'm enjoying that moment .

finally , final exam . alhamdulillah :)

........gamba2 ni bole citerr agaknye ~


tutor 8 gorgeous !


kts 2 havoc !

baraan raye umah ily yg havoc gile nih . haha


the awesome 4 ! yeah

simpang5 di USIM ~


monitor and asisstant class okeh .

with miss afzan ~

yeaaa .. sf family di USIM ~



the end .. akhirnyee dpt ak siapkan entry ni . tahniah haja !

haja , anda terbukti hebat ! :)

Comments

shakirah said…
awww, so sweet lah mengimbau ni kan, hoho
sama mcm oren lah ko. hidup asyik mengenang je~
hajarhadis said…
bia lah saya . dah mmg niat nk tulis entry ni tp xtertulis2 .
yanie said…
ja..x terharu pon..kahkahkah..

Popular posts from this blog

#TipsHidup : Medical Checkup di Klinik Kesihatan Seri Kembangan

Bagaimana Spongebob menangis?

Aku tak pasti