sape aku??

adakah aku sdg mengalami perubahan hormon yg tak menentu sehingga terkeliru dgn diri ak???

adakah???
mengapakah???
bagaimanakah???

mcm mne bnde ni bole berlaku kat diri ak??haha dah2 la tu ja..xpyh nak over sgt..hehe pelik ke? until now,ak sndiri blom habes memahami diri aku..mcm mne diri aku ni haa sbnr'y..yeah org slalu kte haja gila2 have fun je memanjang xpenah pkir serius...haisyh2x entahlah slalu'y ak ni take easy je dlm sume hal..xpyh nak ambek berat sgt..lg2 bab pemakaian~

berdasarkan family background lahh kan..ni bukan aku kot..aku ni mcm very different lah among my sisters..ehh copp i've only one sister~hehe the other one my ^sister..still i am not as good as my only sister..haha tak tahu lah nak describe mcm mne..tapi changes need sacrifice..right??

takut?? yes absolutely aku takut kpd stu perubahan..tapi berubah sikit2 boleh kan..ehh jap korg2 yg bce nih phm x ap yg tgh ak bebel?? haisyhh2 kompem xphm maklumlah berkias en..i means tudung..yes TUDUNG..when we go into tudung...automatically it goes into appearance..baju dan lain2 lah..start from bidang 45-change into 48-change into 50-change into 60-final change into tudung labuh....*ding

still in 60 stage...hahaha tak cukup kekuatan utk ke final stage..tu pon bukan constant..still on off..hmmm..boleh je sbnr'y cume xkuat...maybe most of my friends not wearing that kind of tudung..just a few of them..but the closest friend of mine not..haisyhh2x aja is not about friend...it's about you !! yeah i know but it's hard

how hard is it compare than the beautifulness of muslimah image??????? *ding

*speechless* already lose in fighting with myself

so,i am thinking right now...~

secara automatik'y pergaulan+pakaian akan terjaga..kan?? men respect those muslimah, you know?? malu la kan kalau nak buat mende2 xelok klu pakai like that...that's good right?
bende baik sbnr'y...tahu knape tetibe ak terpikir about this thing??

because of this ;
,biarlah berpakaian itu menurut syariat dan tidak mengikut trend...Jadikanlah pakaian itu menjadi penyejuk mata bagi orang-orang soleh dan bukan pemuas kepada pihak-pihak yang dalam hatinya ada penyakit,maaf diatas teguran ini

.

Comments

shakirah said…
haja, tampa sikit muke kau tu,, kau x tahu ke yg ko hebat gile skg ni,, what ur doing, what ur changing, sume tu bkn mudah nk buat,, tp ak tgk ko dgn aman damai n bahgie nye buat, troskan jaa, no matter u have ur family to suport u,, n aja, remember, doakn ak juge bole jd cm kau!
hajarhadis said…
thanx lemon sbb ALWAYS support aku..ak syg gler ahh kat ko
Anonymous said…
banana. bhahahaa.

Popular posts from this blog

#TipsHidup : Medical Checkup di Klinik Kesihatan Seri Kembangan

Bagaimana Spongebob menangis?

Aku tak pasti