penah rase tak??



tak blur kan??muka suci gila kot...:p


ahha nmpak x skrg nih ap dah berlaku kat aku?? hahha blur lah tuh.semenjak dua menjak nih ak dah semakin suka dan semakin rajen menghupdate my blog a.k.a lemari buruk..hailah wujud jugak sebnarnya lemari buruk dlm intenet ni ye..haha

oke berbalik pada soalan aku..iaitu 'adakah korg2 penah rase seperti mne aku rase tadi time klas math?' haha perasaan malas plus ngn ngantuk2 ayam minus ngan rajen salin solution kat depan..mmg rasa mcm nak kuar pegi lepak2 mkn roti canai je sbb dah malas sgt rse'y nak dok mengadap buku math tu weh...

entahlah weh...aku pon tak tahu lah nak kata cmne...maka utk melalaikan kepala otak aku drpd pikir pasal tido,aku pon dgn pantas'y menguyah jajan..tapi cover jugak lah sbb belakang aku budak laki kan..haha pastu aku snap* snap* snap* ...sonok weh..ak rse budak belakang ak dah tido kot time tuh..haha hampir je aku snap* gmba org tido tau..


mdm fatima terbaek ahh...tp sori la mdm~

tak habis ngan limit lah bagai...lepas take5 smbung lah bab differentation yg mmg SANGAT SANGAT MENARIK tau..hehe mmg lah math nih senang je..yg penting buat latihan selalu...tapi kan bak kata miss faeza "u'all kan science student,so be creative..in math u just have to be creative" yeahh mmg btol pon kne creative..sampai lah ak jadi kreatif memikir cara nak bg xngantuk time klas math..haha



buku math aku tp yg cantik tu sape ehh??

even hanphone tak canggih still ak BANGGA~ hihi


haa..yg nih tgh take5..tkkn lah time tgh lecture ak nak snap scre terangan kot..


ehh btw perasan tak??hehe comel sikit kan aku dlm gmba nih..hehe jgn marah weh..hakikat nak buat mcm mne kan..yelah kadangkala kebenaran tu susah nak diterima~

pray for my math~

Comments

SYAHMI said…
kirim salam kat zakwan n nizam....^_^
hajarhadis said…
oke..lgsung xd kaitan ngn entry ak
Anonymous said…
hajaaaaaaaaaaaaaaaaaaar :)
dayfeda hassan said…
hahaha..sonk pe kne snap..glamour gitu..^_^
ak pnh rase kebhagiaan tumpang klass math kau..sgt bahagia wlpon x phm..sgt2 bahagia...teruje gler bahagie`~~ bahagia sungguh la..

Popular posts from this blog

#TipsHidup : Medical Checkup di Klinik Kesihatan Seri Kembangan

Bagaimana Spongebob menangis?

Aku tak pasti